Arama


Şu anda SanalCafe.com Forumlarını okuyorsun. Eğer sen de “Benim de söyleyeceklerim var!” diyorsan, hemen facebook connecti kullanarak 10 sn de aramıza katılabilirsin.
Menu Buyuk Ust
Forum RSS  Arama Arama
[Yardım] Eski sevgilisinin numarası...
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 13:35:11
arkadaşlar düşünüyorum düşünüyorum içinden çıkamıyorum..sorun şu..

sevgilinizden onun kuzeninin numarasını istiyosunuz ve oda size bi numara veriyo.sizde arıyosunuz ama karşınıza kuzen yerine eski sevgilisi çıkıyo.yanlız kuzeniyle o kızın isimleri aynı ama bi durumdaha var sevgiliniz hattını telefonunu yeni değiştirmiş ve rehberinde hiçbi numara bulunmuyo.

asıl sorum yanlışlıkla verme olasılığı varmı?yoksa amacı ne olabilir?

işin içinden çıkamıyoruz




Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline Adonis
[ ]
Adonis

# 15.8.2008 13:38:54
Telefona bakarak söylemediğine göre aklinda söylemişse demekki kafası karişmiş.
Ama neden eski sevgilisinin numarasıni versinki. Peki eski sevgili seni yeni sevgili olduğunu biliyormu. Aradiğin zaman seni tanıdı mı.
Biliyor ve telefondaki sesden seni taniyabilecekse. eyer yeni bi ilişkiyse eski sevgiliye biraz nisbet yapiliyo olabilir.
Offline Fuchsia
[ ]
Fuchsia

# 15.8.2008 13:38:57
ezberinde kalmıştır.. ne alaka ya alaka kuramadım. hem numara kayıtlı değil diyosun.. e sewgilisyle kuzeninin numarasını da hafıza kayıtlarında karıştıramaz heralde.
ggg ggg ggg..
Offline MySTeRy
[ http://sen.tren dyol.com/profil /gizems/ ]
MySTeRy

# 15.8.2008 13:39:37
isimleri karıştırdığı için, yeni hattına kuzeninin numarasını kaydedeceğine eski sevgilisininkini kaydetmiş olabilir

bu çok iyimser bir ihtimal oldu galiba

bence açık açık kendisine sorulmalı "bu numaranın sende ne işi var" diye.
Sana ve bize dair düşlerim olsun... Mor güneşlerde ısınsın ellerimiz... Yollar ve çiçekler, düşler ve notalar hep mora boyansın... Morun tutkusu, morun gizemiyle korunsun aşkımız...
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 13:40:48
Alıntı : bocek
sevgilin seni aldatıyo hemen terket onu




olay benim başımdan geçmedi arkadaşımın.


Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 13:41:36
Alıntı : MySTeRy
isimleri karıştırdığı için, yeni hattına kuzeninin numarasını kaydedeceğine eski sevgilisininkini kaydetmiş olabilir

bu çok iyimser bir ihtimal oldu galiba

bence açık açık kendisine sorulmalı "bu numaranın sende ne işi var" diye.




kendisi askerde oldugundan ulaşamıyoruz o yüzdende işin içinden çıkamıyoruz


Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline Adonis
[ ]
Adonis

# 15.8.2008 13:50:05
Alıntı : devil_ua_87
Alıntı : bocek
sevgilin seni aldatıyo hemen terket onu




olay benim başımdan geçmedi arkadaşımın.



zaten hep bi arkadaşdır!!

Ya askerdeki çocuk askerdeyken birakilmaz.
Offline SanalCafe.com
[ SanalCafe.Com ;) ]
SanalCafe.com

# 15.8.2008 13:50:59
alıntılarımızı abartmayalım ve yardımcı olmak dışında mesajlar atmamaya özen gösterelim lütfen.
konu dışı mesajlar temizlenmiştir.

SanalCafe.com Hücum Bot
Offline pamuk şekeri...
[ ]
pamuk şekeri...

# 15.8.2008 13:52:20
tuhaf bi durum...
ama bunu kendisine sorması en mantıklısı olur die düşünüorum burda herkes düşündüqünü sölerse dahada karışır kafan... xs
!!! deTayımDaySan ayrıcaLıĞı keŞFéT değiLsen itaat éT.(!)
Offline Maledetto Moina
[ ]
Maledetto Moina

# 15.8.2008 13:52:40
Eskı sevgılısıyle gorustugu gayet ortada...
♪ ♪ ♪
Offline Adonis
[ ]
Adonis

# 15.8.2008 13:54:54
Ama burada söyle bieşy sormak lazım. Askerdeki adam Telefon numarası nasil verdi. Telefona bakmadığı ne malum. Numarayı verrklen yanındamıydı.

Offline kavuniçibalık
[ Bir varmış bir yokmuş. ]
kavuniçibalık

# 15.8.2008 14:05:05
Alıntı : Coquetry
Eskı sevgılısıyle gorustugu gayet ortada...



anlamayana keman yayı gıy gıy gıy!;)
Offline Czmi
[ Biraz dinlenelim.. ]
Czmi

# 15.8.2008 14:13:41
annam. epey kıza ve bozulurdum galiba
gerçi kuzeniyle işim olmaz gibi ama olsa da kotu olurdum
--> "Czm" <-- (•ิ_•ิ) ٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶
Offline Czmi
[ Biraz dinlenelim.. ]
Czmi

# 15.8.2008 14:22:05
evet mantıklı ama sanmam.. bence hafızaya kazımış eleman. kuzeninkini de ezbere biliyor karıştırmıştır..
--> "Czm" <-- (•ิ_•ิ) ٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶
Offline Maledetto Moina
[ ]
Maledetto Moina

# 15.8.2008 14:40:39
Alıntı : kartalll34
ben soylıyım

sevgılın zamanın da telde yakalanmamak adına eskı sevgılısının numarasını kuzenının adıyla kaydetmıs ve unutmus ee ısteyıncede vermıs


olabılır...
♪ ♪ ♪
Offline MySTeRy
[ http://sen.tren dyol.com/profil /gizems/ ]
MySTeRy

# 15.8.2008 15:15:47
arkadaşlar lürfen, bot mesajlarıyla karışmaması ve forumda karışık bir görüntü oluşturmaması için mesajlarımızda bold (kalın) yazı tipi kullanmamaya çalışalım olur mu
Sana ve bize dair düşlerim olsun... Mor güneşlerde ısınsın ellerimiz... Yollar ve çiçekler, düşler ve notalar hep mora boyansın... Morun tutkusu, morun gizemiyle korunsun aşkımız...
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 15:26:35
Alıntı : Coquetry
Alıntı : kartalll34
ben soylıyım

sevgılın zamanın da telde yakalanmamak adına eskı sevgılısının numarasını kuzenının adıyla kaydetmıs ve unutmus ee ısteyıncede vermıs


olabılır...



evet buda olabilir ama kafamız karıştı iyice
1senelik bi ilişki bu ve evlenmeyi düşünüyolar bu zamana kadarda çocucugun böle bişeyini hiç görmemiştik zor bi durum


Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline tweety
[ Uçurum Çiçeği ]
tweety

# 15.8.2008 15:27:41
höh dallas mubarek numara karıstırma yanlıslıkla verme fln hıkaye. ya senden ayrılmak ısteyıp ayrılamadıgından boyle bısey yapmıstır ya da hala gorustugu ıcın bı an bosluguna gelmıstır. bu durumda ne dedın hıc soru sormadın mı nasıl sındırdın bu durumu onu sormak lazım heralde
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 15:31:25
Alıntı : tweety
höh dallas mubarek numara karıstırma yanlıslıkla verme fln hıkaye. ya senden ayrılmak ısteyıp ayrılamadıgından boyle bısey yapmıstır ya da hala gorustugu ıcın bı an bosluguna gelmıstır. bu durumda ne dedın hıc soru sormadın mı nasıl sındırdın bu durumu onu sormak lazım heralde



çocuk askerde tel götürdü ama kapatmak zorunda kaldıgı için ulaşılmıyo.normalde telinde hiç no yoktu çünkü hat ve tel yeni alınmış.bizimde aklımıza geldi acaba ayrılmakmı istiyo açık açık söleyemiyo ortalığı karıştırmaya çalışıyo.bunu düşünmesi bile kötü gerçekten


Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline cuttebbabby
[ eLvedaa ]
cuttebbabby

# 15.8.2008 15:32:04
Alıntı : notsniw3406
fani şeyelr takmayın kafaya o yapıyosa sende yapıcaksınn yapmazssan kaybediyosun ben bunu gördüm yaşadım ve karar verdimm insan olmayana hayvan muamelesi yapıcan başka yolu yok


bende bugunden sonra aynı böle düşünüyorum
Sevmiiyorum kendimi..Sevmem öLe herkezin sevdiği şeyLeri..
Offline Alex
[ vurucam kırbacı vurucam kırbacı! ]
Alex

# 15.8.2008 15:34:01
belkide cıdden cıft ısımden şaşırdı ezberınde hangısı hangısıydı unuttu.. adam askerdeyken gunahını alıosunuz belkıde..

hıckımse mı ıyı nıyetlı degıl yahu

ıde bana paranoyak pesımıst vs derler..
Beşiktaş`tan menfaat bekleyen anasından dam beklesin!
Offline tweety
[ Uçurum Çiçeği ]
tweety

# 15.8.2008 15:34:52
o yapıyosa sen de yapacaksın ne demek yau. ınsan olanı karsısındakı ınsan degıl dıye ınsanlıktan cıkarmak mı lazım. sen sen olmaktan cıkma. gıt sor ona neden bunu verdın dıye. yalansa kıvırır. gozun acıksa anlarsın. anlamazsan bı sure dıkkat edersın davranıslarına. sındıremıyorsan ayrılır, sındırebılıyorsan devam edersın. sevgıne, ılıskınızın turune gore bunlardan bırını sana dogru gelenı yaparsın.
Offline Maledetto Moina
[ ]
Maledetto Moina

# 15.8.2008 15:37:32
Ne yanı eger o aldatıyorsa sendemı aldatacaksın yaptıgı pislıge karsılık pislıkmı yapıcaksın ne kadar basssitt...
Kendını kucuk dusurmek gıbı bır sey bu bence yapılan terbıyesızlıge yanlışa karşı gayet etık bır sekılde davranmak gerekkı karsındakı şahıs utansınn...
♪ ♪ ♪
Offline Alex
[ vurucam kırbacı vurucam kırbacı! ]
Alex

# 15.8.2008 15:42:50
bize aileden ve kutsal kitaplardan "biri sana tokat atarsa ona öbür yanağını dön" dıye ogretılmıstı ve her zaman dogrusu bu dıye dusunurdum..

ama burada o yaptıysa sende yap kotuye kotu ol vs denıyor

ılgınc tabı
Beşiktaş`tan menfaat bekleyen anasından dam beklesin!
Offline SanalCafe.com
[ SanalCafe.Com ;) ]
SanalCafe.com

# 15.8.2008 15:53:02
Her mesaja alıntı ıle cevap vermeyelım. Bu sekılde konu chate donecek, akıcılıgı bozulacaktır. Konuyu dıger yorumlara da acık bırakalım. Anlayısınız ıcın tesekkurler.
SanalCafe.com Hücum Bot
cevap yaz
Kalın   İtalik   Altı Çizgili   Üstü Çizgili   Sola Yatık   Ortala   Sağa Yatık   Link  Resim   YouTUBE  MetaCafe   Öpücük Alkış Kafası Karışık Ağlayan Sırıtan Gülümse | İfadeler
Buyuk Menu Alt
Site Haritası

Facebook Twitter RSS