Arama


Şu anda SanalCafe.com Forumlarını okuyorsun. Eğer sen de “Benim de söyleyeceklerim var!” diyorsan, hemen facebook connecti kullanarak 10 sn de aramıza katılabilirsin.
Menu Buyuk Ust
Forum RSS  Arama Arama
Uzaktan Aşk Yaşanır mı??
Offline wahsi_kedi
[ aşk yaz bir bşluk bırak öyle kalsın ]
wahsi_kedi

# 1.12.2007 22:22:49
bence yaşanır ama unutmak kolay olur yada onu aldatmak elinde sonunda sıkılır insan sakın denemeyin
Offline oya07
[ Angeloya ]
oya07

# 2.12.2007 21:10:06
AŞK DEGİL ACININ KRALI YAŞANIO
Offline Mawi
[ ]
Mawi

# 2.12.2007 21:40:17
kolaya kaçmayıp sıkınca oluo.
he zor oluo tek zorluğu da özlem delice.
ama olmas die bişi olmuo.
yeterki iki tarafta dürüst olsun.
nasılsa yanımda deil nasılsa görmes duymas deip yanlış şeylere yeltenmesin.
beklemesini ve ona kavuşacaını bilip devam etmek onu delice bitutkuyla öslerken çok başka bişi....
Laf Sokmaya kaLkma kapak oLurSun.benLe ugraŞma etiket oLurSun.fazLa yavŞama köpek oLursun.adam oL,beLki yanımdayer buLurSun...
Offline ZuLA
[ Ne güzel seni bulmak bütün yüzlerde... ]
ZuLA

# 3.12.2007 00:22:02
4 ay yaşadık sonra 4 ay daha kendim yasadım yasıyorum. O yok yaşanmazları oynuyor.

Buradan şu çıkıyor Yaşayan yaşıyor sevmeyenler utansın.

Offline s€ym@
[ ]
s€ym@

# 3.12.2007 00:30:07
yasanırrr ..... istedktn snra benm arkasammm istdeydi ve sefgilisii zonguldaktaydııı bu aradakı mesafeye ragmennn ayrılmadilar bitmediii sefgileriii ve şimdiii nişanlandırrrr yaza evlenıyolarr kısmetseeee ... bu karsındakı kişiniii ne kadrrr sabırlı ve senı sefiyo olmasına baglı bişiii tanımakta cok onemliii isteyennnn severrr kardesmmm yasıyo uzaktann askınııı )) evlenıyodaaa
Offline Mawi
[ ]
Mawi

# 3.12.2007 01:50:29
bişeyler hep yarım kalıyor.
doya doya sarılamıyorsun özlediğinde yanında bulamıyorsun üzüldüğünde omzuna yaslanıp ağlamak için yanında olamıyorsun
orda burda nice sevgilileri sarmaş dolaş grüosun ve derriiinnn iç çekip yoluna devam ediosunn ama herşeye rağmen sizinde kavuşacaınız günü düşünerek ve onu daha da özleyerek içindeki aşkı daha da büyütüosun ve sevmeye devam ediosun...
off çok mu duygusallaştım bu saatte
Laf Sokmaya kaLkma kapak oLurSun.benLe ugraŞma etiket oLurSun.fazLa yavŞama köpek oLursun.adam oL,beLki yanımdayer buLurSun...
Offline czrtmax
[ sıkkın ]
czrtmax

# 7.12.2007 12:57:14
saçmalamışşsınız...!!!!
birbirinizi seviyorsanız, sizi hiçbirşey ayıramaz,
sonuçta siz birbirinizle gönül eylendirmiyosunuz, yani elbet bigün nişanlanıcaksınızıdr, GÖNÜL EĞLENDİRİYOSAN TABİKİ OLMAZ
birbirini seven insan bekler, ümidini kaybetmez, yani anlamıyorum çok saçma yorum yapmışsınız sanki 2 haftalık bi sevgiliniz var ve o uzakta die sırf burdan birini buldunuz die ayrılırsanız SEVMİYOSUNUZDUR ZATEN A.... töbe töbe
Powered by Czrtmax
Offline alexdemahsum
[ ]
alexdemahsum

# 7.12.2007 23:50:32
Sadece hoslanırım ciddi olursa kesinlikle bulusurum
Offline _mysterious_
[ Sonunda Gelebildim ama Sanırım Herkes Gitmiş.Burda Olanlar Pm Atsın Please...:) ]
_mysterious_

# 8.12.2007 19:07:07
valla bu devirde yanyanayken bile yürütülemiyor ilşkilerr camdan, telden,msnden hiç ilerlemezz...
~››ßυ ѕααттéη ѕσηяα υgяα$мαм Düηüмℓє ωє ∂üηüм∂єкιℓєяℓє...ßєη уαяıηα ßαкαяıм уαηıм∂αкιℓєяℓє*...
Offline karakaya
[ ]
karakaya

# 8.12.2007 19:16:02
yaşanır tabiii
...hayat çok karmaşık...)
Offline asksız_serseri
[ Networker ]
asksız_serseri

# 8.12.2007 20:40:53
Alıntı : _mysterious_
valla bu devirde yanyanayken bile yürütülemiyor ilşkilerr camdan, telden,msnden hiç ilerlemezz...



aynen kardesım haklısn!!!

ANI YAŞA SANİYELER AKIYOR GEÇ KALMAMALISIN HAYATIN AKIŞINA İYİ DEĞERLENDİR!!!
Offline pisco1925
[ ]
pisco1925

# 8.12.2007 21:50:26
4 sene surdu walla netten tanıstık sonra telefonla dewam ettık sımdı sonra ne oldu dıceksınız yalan oldu tabii hepsı gıbı oda yalan oldu
ALAYINA İSYAN VAr BU ŞEHİRDE
Offline LaZoPa
[ BeRDuŞ ]
LaZoPa

# 29.2.2008 17:27:18
ACI DOLU BİR ASK HER GUN ÖZLEM İCİNDESİN YASANIYO AMA ACIDA OLSA
Herkesin Bir İntikamı Muhakkak Vardır
Offline CASH_BJK
[ herşeyim sensin... ]
CASH_BJK

# 29.2.2008 22:23:45
atalarımız boşuna dememiş GÖZDEN IRAK OLAN GÖNÜLDENDE IRAK OLUR...yani yürümez...
(:Ben Seni deli gibi sevdim Sen beni deliyim diye sevmedin..:)
Offline asi_güzel
[ ]
asi_güzel

# 29.2.2008 22:32:33
hıc görmedıysen yuzyze eger anca bı yere kadar yanı görmek lazım uzaktan ne kadar tanıyabılırzkı
ıl.lı.ıllılı ----!! вєη нαуαтι çєνяιм ∂ιşι уαşιуσяυм нαуαт вєηι єηgєℓℓєѕє ηє σℓυя !!----ıl.lı.ıllılıl
Offline hyperion
[ mada faka ]
hyperion

# 29.2.2008 22:37:53
buletooth da aşlar yalan be kardeşim !
mada faka
Offline saBox
[ sss ]
saBox

# 2.3.2008 21:04:07
3 yıl kadar oşekilde yaşayan bi arkadaşım oldu ama sonunda oda bitti acı bi hatırası kaldı onda zor bi durum bence yaşamak bazen güzel olabilir ama bitmesi acı verir.. tabi dediğin şekilde yaşayıp ewlenen tanıdığımda var. deneme yanılma
Offline rapchi20
[ SC! Mania ]
rapchi20

# 3.3.2008 10:07:17
bence gözden uzak olan gönüldende uzak olur... çok uzun süreceğini sanmıyorum kesin bi .okluk cıkıo...
mc ego moruk rapte son soluk :D
Offline bebeto87
[ ]
bebeto87

# 5.3.2008 20:49:21
bosluktan olur ole bazen bence..
Offline selocan
[ Adios... ]
selocan

# 9.3.2008 00:31:31
yakından zor yasıyon uzaktan hepten gorursun ne askı yaaa yalan bunlar yalan salla
Kazı Aklına 54 PlAkası Dinle GeLiYOr ArKaSı AdaPaZaRı UlAn BuraSı Yok Bu ŞeHRiN PerDE ArKaSı...
Offline Mrhn
[ İçeriden yeni çıktım bulaşmayın. ]
Mrhn

# 9.3.2008 00:57:33
Aşk, sevgi ve duyguların hangi yönden yada ne kadar yakından geleceği belli değil.
Görmeden tutmadan dokunmadan sadece sesle bile aşık olunabilir.
Aşkın tanımını bilmezken yok canım Pöeh aslaa.. demek yanlış olur.
Nada es real ni es mentira.
Offline !_nzL_!
[ eskiden buralar dutluktu ]
!_nzL_!

# 3.3.2009 22:33:15
Alıntı : JimJime
yaşanır tabi ki, neden yaşanmasın..
işi biraz ciddiye alıp görüşünce çok daha da güzel olabilir


daha önce cvp yazmışım ama şimdi bakınca merveme katılmadan edemedim
BlackLady!
Offline seqma
[ bana bir şeyler anlat canım çok sıkılıyor... ]
seqma

# 3.3.2009 22:36:09
olur ama ben onu mutlaka görürüm...mutlaka yan yana geliriz
sence...
Offline MaLi
[ ]
MaLi

# 13.3.2009 10:06:30
yaşanmaz
Vardır şerrimde ve-lakin kalanım hayırdır..
Offline aLico
[ is it true_??? ]
aLico

# 13.3.2009 10:08:23
kişiye göre deişir...
yaşanır ama uzun sürmez...
Yüreğimle...
cevap yaz
Kalın   İtalik   Altı Çizgili   Üstü Çizgili   Sola Yatık   Ortala   Sağa Yatık   Link  Resim   YouTUBE  MetaCafe   Öpücük Alkış Kafası Karışık Ağlayan Sırıtan Gülümse | İfadeler
Buyuk Menu Alt
Site Haritası

Facebook Twitter RSS